0
Winkelwagentje
Uw winkelmandje is leeg. Laad maar vol.

Zoek hier op
naam, stijl of kleur

Top 10 vragen

1. Hoe kan ik bestellen?
Stap 1:

Klik op een kaartje. Kies het aantal kaarten, papiersoort en de bijbehorende envelop. Zodra deze gegevens ingevuld zijn kunnen jullie de kaart in het winkelmandje stoppen.

Stap 2:
Kies vervolgens het lettertype en vul de teksten in die op het geboortekaartje moeten komen. Eventuele wijzigingen in lay-out mag hierbij vermeld worden. Het geboortekaartje zal door studiokuuk binnen drie werkdagen geheel in stijl worden opgemaakt (met jouw gegevens) en in een digitaal bestand verstuurd worden. Je wordt automatisch doorverwezen naar het winkelmandje.

Stap 3:
Vul je adres in en kies een verzendmogelijkheid. Wil je de enveloppen wat eerder in huis hebben? Dat kun je  hier aangeven! Dit kost € 7,95 extra aan verzendkosten.

Stap 4:'
Kies vervolgens de betalingswijze. Je kunt de kaartjes gelijk betalen met optie 'iDeal'. Wil je eerst de digitale proefkaart zien? Kies dan voor de optie 'vooraf betalen' of 'factuur.'  Let op: de factuur dient eerst betaald te zijn voordat wij over gaan tot het drukken van jullie kaartjes.

Stap 5:
Bevestig hier jullie bestelling.

Stap 6:
Binnen drie werkdagen ontvang je een digitale proefkaart. Er zijn zo'n 2-4 correctierondes mogelijk. Na akkoord op de digitale proefkaart bewaren wij het kaartje tot na de geboorte.

Stap 7:
Zodra jullie kindje geboren is sturen jullie een e-mail naar info@studiokuuk. Vermeld duidelijk dat het om een geboorte gaat. Heb je binnen twee uur geen reactie? Bel dan naar 085 047 15 47.

Stap 8:
Jullie ontvangen de laatste definitieve proefkaart per mail. Na akkoord op de laatste versie en betaling van de factuur gaan wij deze drukken.

2. Mijn geboortekaartje staat niet op de website? Hoe moet ik deze bestellen?
Stuur een mailtje naar studiokuuk met je wensen. Graag ontvangen wij een omschrijving van het kaartje, je voorkeur lettertype, kleuren en aantallen. Je ontvangt binnen drie werkdagen vrijblijvend een digitale proefkaart en offerte per mail.
Na akkoord op de kaart bewaren wij het kaartje en ontvang je de factuur. Deze moet voor de daadwerkelijke bestelling worden voldaan. Mocht je toch later (na het akkoord geven van de offerte en het laatste ontwerp) afzien van het ontwerp dan brengen wij 40 euro ontwerpkosten in rekening.

3. Ik wil voordat ik een bestelling plaats een papieren proefkaartje zien. Kan dat?
Bij studiokuuk krijg je na het plaatsen van de bestelling een digitale proefdruk met jullie gegevens en eventuele opmerkingen. Door onze ambachtelijke druktechniek is het niet mogelijk om een ‘echt’ papieren proefkaart te ontvangen. Een echt papieren proefkaart kost net zoveel als 50 kaartjes! Wel kunnen we een printje maken vanuit onze printer zodat jullie kunnen zien hoe de teksten staan e.d. De kosten hiervan zijn € 7,50 inclusief verzendkosten.

Mocht je toch eerst een van onze standaard papieren proefkaartje willen zien? Dat kan! Je kan 1 GRATIS proefkaartje met bijhorende envelop aanvragen. Klik hier om een GRATIS proefpakket te bestellen!  

4. Uit welke lettertypes kun je kiezen?
Klik hier voor een overzicht met al onze lettertypes.

5. Wat is de levertijd van de kaartjes?
Bekijk onze druk- en levertijden hier.

6. Moet ik vooraf betalen?
Ja, de kaartjes dienen vooraf betaald te worden. Wel is er een mogelijk om de digitale proefkaart eerst te zien voordat je betaald. Echter worden de kaartjes pas gedrukt na betaling.

7. Wanneer moet ik bestellen?
Het is verstandig om de geboortekaartjes ruim voor de geboorte van je kindje te bestellen (vóór 32 weken zwangerschap). Na de geboorte hoeven dan alleen nog de laatste gegevens verwerkt te worden en heb je de kaartjes snel in huis. Ook is het goed te bedenken dat je kindje ook eerder geboren kan worden dan verwacht.

8. Hoe moet ik de laatste gegevens (geboortedatum, gewicht e.d.) doorgeven na de geboorte van mijn kindje?
De laatste gegevens mag je per mail (info@studiokuuk.nl) doorgeven. Vermeld duidelijk in het onderwerp dat het om een geboorte gaat.  Na het doorgeven van de geboorte ontvang je altijd een ontvangstbevestiging per e-mail. Heb je binnen twee uur nog geen ontvangstbevestiging gehad? Bel dan naar 085 047 15 47.

9. Is studiokuuk in het weekend bereikbaar?
Studiokuuk werkt van maandag tot en met vrijdag. In het weekend zijn wij gesloten. Als je kindje in het weekend wordt geboren, kun je hier wel een e-mail en sms over sturen. Op maandag wordt het kaartje zo snel mogelijk naar de drukker gestuurd.

10. Kunnen de geboortekaartjes aangepast worden?
Kleine aanpassingen worden bij studiokuuk kosteloos verwerkt. Geef dit door onder het kopje ‘opmerkingen’.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op via henrieke@studiokuuk.nl

447