Let op: wegens zwangerschap hebben wij GEEN plek meer beschikbaar in de maand juni en juli. Voor augustus en september zijn er nog een beperkt aantal plekken. Klik hier voor meer informatie.
• Ondanks de verscherpte maatregelen (i.v.m. Coronavirus) van de overheid en de topdrukte, gaan onze leveringen van geboortekaartjes gewoon door. •

Exclusieve materialenPersoonlijk contactAmbachtelijk drukwerk
Geboorte melden
‹ terug naar overzicht

Wij kregen een keer een slechte recensie. Wat vond ik dat vervelend, gewoon echt naar.

Lees waarom wij ooit een slechte recensie kregen en hoe wij dit nu voorkomen
17 januari 2020

Wij kregen een keer een slechte recensie. Wat vond ik dat vervelend, gewoon echt naar. Lees in dit verhaal hoe dit kwam en hoe wij dit nu voorkomen.

enveloppen LM

"Wat vond ik dat vervelend, gewoon echt naar" 

Wij kregen een keer een slechte recensie.
Wat vond ik dat vervelend, gewoon echt naar.
 
En ik begreep haar ook nog. 
Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan, waarom had ik dit niet opgemerkt?
Want als er eentje precies is en alles in één stijl wil hebben dan ben ik het wel. 
 
Afijn, we kregen een slechte recensie. 
Een vier. 
Een vier van de tien.
Slik. 
 
Alsof het gehele proces niet goed was gegaan.

Wij sukkels waren. 
Nee, integendeel, dat was helemaal niet het geval geweest. 
Alles was keurig verlopen. We hadden fijn telefonisch contact gehad. 
 
Totdat we de kaarten gingen drukken en we erachter kwamen dat we de door-de-klant-gekozen enveloppen niet meer op voorraad hadden. 
 
Ai… Want nu werd het papier van de kaarten anders dan van de envelop. Waar we structuurpapier voor de kaart hadden gebruikt, hadden we nu voor de envelop alleen een gladde variant. 
 
Afknapper.
 
En dat vond zij ook. Tjonge, wat baalde ik hiervan. 
En geloof me, dit was ons nog nooit eerder overkomen.  (Lees onder de afbeelding het vervolg)
 

Zo voorkomen wij die vier;-)
Sinds die tijd zijn we het anders gaan doen. Enveloppen die heel speciaal zijn, maar die we ook beperkt op voorraad hebben krijgen een labeltje ‘Limited Edition’ mee. Dit betekent dat we ze beperkt op voorraad hebben en je ze dus echt zelf vooraf moet reserveren. Benieuwd naar deze enveloppen? Klik hier.   Ook tijdens het aanvraag proces staat bij de enveloppen erbij of het een 'Limited Edition' is.
 
Hoe je de enveloppen besteld
Hoe je dat doet? Vraag een digitale proefkaart en offerte aan van jou gekozen setje. Na akkoord op de digitale proefkaart en offerte ontvang je de factuur. Zodra je de factuur hebt ontvangen worden de enveloppen gereserveerd voor jou. Zo weet je zeker dat je jouw lievelingsenveloppen ontvangt. 

@StudioKuuk op Instagram

221