Let op: i.v.m. zwangerschapsverlof nemen wij geen nieuwe opdrachten aan tussen sep t/m januari. Klik hier voor meer info.

Exclusieve materialenPersoonlijk contactAmbachtelijk drukwerk
Geboorte melden
Zwangerschapsverlof Henrieke
Alle info + beschikbaarheid rondom ons verlof
Zwangerschapsverlof Henrieke

Je hebt het vast al wel gelezen op de website of instagram. Ik, Henrieke, verwacht heel binnenkort (of wellicht is het inmiddels al gebeurd nu je dit leest) weer een kleintje!
Hierdoor ben ik met verlof en neem ik t/m eind januari geen nieuwe opdrachten aan. We hopen de komende maanden te kunnen genieten van deze mooie periode met ons kleintje.

In de maand februari hopen wij weer aan de slag te gaan. Ben je enthousiast geworden over onze kaarten en vraag je je af of wij je kunnen helpen? Lees dan onderstaande informatie goed door. Grote kans dat je hier alle informatie vindt. ;-)

DSC04012
Vanaf wanneer kun je weer bestellen?

Ben je uitgerekend in de tweede helft van de maand maart, april, mei en juni? Dan kunnen wij je zeker helpen met het maken van een passend geboortekaartje voor je kleintje!

>> Offerte aanvragen
Ben je in de tweede helft van maart, de maand april en mei uitgerekend? Dan raden aan om dan begin januari een offerte aan te vragen. Past deze binnen je butget? Dan kun je daarna ook gelijk een belafspraak maken. Je ontvangt hierover een mailtje per mail. Ons bel moment is tevens ook een reservering van je plekje. Ik werk namelijk de aanvragen op volgorde van belafspraken af. Vol = vol.

>> Belafspraak
Graag neem ik, Henrieke, je wensen samen met je door via de telefoon. Dan kunnen we samen sparren over jouw geboortekaartje van je kleintje. Op basis van ons telefoongesprek ontvang je binnen twee werkdagen nog de (wellicht aangepaste) offerte.

>> Digitale proefkaart
Is de offerte akkoord dan ontvang je binnen een week de eerste digitale proefkaart per mail.

 

DSC04798
Alle vragen en antwoorden op een rijtje
Lees hier de meestgestelde vragen
Vanaf wanneer hebben jullie weer plek voor het maken van een geboortekaartje?
Kan ik ook in de maanden november en december een offerte aanvragen?
Ik ben vaste klant, kunnen jullie nog wat voor mij betekenen in de periode van jouw verlof? ;-)
Vanaf wanneer is het weer mogelijk om een belafspraak in te plannen?
Worden alle lopende opdrachten wel gedrukt tijdens jullie verlof?
Ik heb een berichtje gestuurd via de app/mail, maar nog geen reactie. Hoe nu verder?
Hoe werkt het bestelproces?
Zit je vraag hier niet tussen?
Mail dan naar info@studiokuuk.nl
405